MILITÄR

Äntligen äger jag en militärjacka, har velat ha en så himla länge nu! Köpte den på Tessie i göteborg för att de äkta var slut.. Denna kostade bara 399:-, så det var ett självklart köp. Köpte även ett par shorts på Monki, 250:-. Shoppingstunden blev inte så lång för min del för att jag skulle hem och jobba, men en go sväng med tjejerna blev det. Måste bara säga de med H&M´s nya kläder som kom in idag, allt var slut när vi var där vid 11.. Helt sjukt, folk var som galna.. Okej att kläderna var snygga men men.. 

Tänkte även visa bilder på bikinin från H&M som jag nyss beställde här på datorn. Tänkte dock att jag skulle köpa de idag i Göteborg, men alla var slut..   Ha en underbar fredag imorgon alla :) pusss


Kommentarer
ELIN- mode & vardag

älskar jacckan!!:D

Datum: 2011-04-15 | Tid: 18:07:14
Hemsida: http://elinpassanisi.blogg.se/
Malin

Åhh den lila blommiga bikinin har jag oxå beställt, men för några veckor sedan. Fick hem en lapp med posten i fredags att den är restad och antagligen inte kommer komma in igen i min stl.. :( Störigt.

Sv. shit du är grym. Så mycekt hade jag nog aldrig orkat träna. Kram

Datum: 2011-04-17 | Tid: 13:25:34
Hemsida: http://malinshi.blogg.se/
Beundrare

Hejsan, jag är en kille som letar efter just sån jacka. är det unisex på dem ? :P

Datum: 2011-07-21 | Tid: 23:37:53
alicealice.devote.se

hej jag skulle också vilja ha en sån jacka vet du om tessie har något ställe som man kan köpa den på datorn? :D

Datum: 2012-01-28 | Tid: 22:53:40
Hemsida: http://alicealice.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Bloggadress:


Skriv din kommentar: